Wednesday, February 13, 2008

GROUP LIPIS

KOLEKSI GAMBAR

1 comment:

batu_cantik said...

assalamualaikum,
terlebih dahulu ingin saya perkenalkan diri. tapi kalo diberi nama mesti ramai yang kenal saya. cukuplah jika saya perkenalkan nama saya Ayin.
Sepanjang berada di Lipis hari tu memang best. sapa yang kata tak best tu tak tau laa.. pasal, bila kita berkumpul sebegitu kita dapat menambahkan pengetahuan kita tentang negara kita... MALAYSIA. byk benda lagi yang patut kita pelajari tentangnya dan di mana letaknya kita sebagai orang Melayu di kala ini. rasanya kalo nak bagi komen lagi panjang... tak dapat. baik saya buat blog sendiri. Betul tak?
Anyway, saya nak mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua facie yang terlibat pada hari tu. cuma nak tanya satu benda...
Mana gambo kat Lipis???